Nytt och sytt

Har sytt två saker nyligen som kan användas till babyn.
 
Det ena är ett blöjfodral, eller som en mini-skötväska. Enkelt att ta med sig och lägga några blöjor på ena sidan och ombyteskläder på andra. Eller så kan man ju ha det i en större väska, men ha lite bättre ordning!
 
Mönstret är härifrån.
 
Såhär började mitt se ut:

 
 
Denna andra bild vill inte samarbeta, men ni får vrida huvudet lite!
 
Det andra jag sydde är ett skötunderlägg. Jag använde en gammal handduk på ena sidan och plastad frotte på andra. Så båda sidorna kan användas och vid eventuellt läckage borde det inte gå igenom. Hade inget mönster till detta.
 
 
 
 
Ser lite buckligt ut på sängen märker jag... Fullt sådär snett är det inte nämligen ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hör vakart! bare beebis oåtär ;)

2013-10-04 @ 14:01:58
Postat av: Ciz

Tacka :) Ja itt väit ja kvart bebis ha lömna!

2013-10-04 @ 15:49:47
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0