Mössor

Tidigare i höst gjorde jag en rosa stjärnmössa åt Ronja med matchande halsskydd. Tyckte det skulle pigga upp den mörkblåa halaren som hon använder.
 
 
Sen har jag också testat två olika mössmodeller med fleece innuti. Den ena modellen har lite mera öronskydd, men jag är inte riktigt nöjd med den. När hon har på den så fladdrar öronlapparna lite tycker jag :) Jag får nog slipa lite på det mönstret.
 
Men jag har helt fastnat i den kantiga modellen, men jag tycker det är de mössorna som Ronja passar bäst i.
 
 
Alla härliga barntyger får inspirationen att öka, och nu har jag dessutom overlockaren i skick så det är nöje att sy!
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena Lillås

Härliga mössor. Jagå sku vilja kunna sy, men de e helt enkelt inte min grej, så de e momma som får sköta det hos oss.
Vad e din mejladress btw? Ja tror inte du slipper in på min blogg eller?
//Lena

2012-10-30 @ 08:42:34
URL: http://livethosmossi.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0