Välkommen in i lekstugan

Nu börjar lekstugan vara färdig och jag tänkte ge er en titt på golvet i lekstugan först och främst.





 

Efter en hel del jobb så har golvet blivit rosa-vitt-rutigt. Det blev riktigt piggt och snyggt, och jag tyckte det var ganska avslappnande arbete sådär på kvällarna.

 

Efter att jag målat det klart så drog jag på ett lager lack för att lite skydda golvet och så man lättare skall kunna torka det om man vill. Tyvärr blev det brunaktigt här och där på det vita, trots att jag använde vanligt genomskinligt lack! Väldigt irriterande när jag var så nöjd med resultatet innan.

 

Nåja, efter att vi gått ut och in några regniga dagar nu så syns inte den bruna nyansen av lack, utan det är jämnt smutsigt istället! Så som en lekstuga brukar vara :)

Skall visa lite mera bilder från lekstugan när jag fotograferat någon dag!

 

 



Kommentarer
Postat av: Johanna

Häftigt! Vi tänkte komma cyklandes i går för att se lekstugan men vi kom oss aldrig i väg...Det får bli en ny dag!

2012-08-13 @ 09:09:42
Postat av: Bodil

snyggt!

2012-08-13 @ 20:28:13
URL: http://bloggen.fi/bnissfolk
Postat av: Anna

Väldigt fin, måst kom å provlek na!

2012-08-14 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0