Vanish

Som buzzador har jag fått flera paket på posten den senaste tiden. Paketen innehåller olika produkter som jag skall testa och dela med mig av till mina vänner!

Först har jag testat vanish, tvättmedlet för att ta bort fläckar.

Här ser ni hur soffan blev när jag testade på en fläck....

före:



Efter:



Resultatet är ju tydligen lyckat, men det som förblir oklart är om det är medlet som gjort susen eller om det räckt med vatten och en invrig städare :)



Det var sparyflaskan för möbler som jag använde.

Vill du också bli en buzzador? Det är helt gratis och du får möjlighet att testa olika produkter, så om du är intresserad kan du klicka här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0