Torsdag

Sitter och tittar på gamla bilder på datorn och kan knappt fatta hur mycket som ändrat sen vi flyttade hit. När jag får inspiration någon regnig dag skall jag påbörja projekt fotobok om renoveringen. Jag tycker det är så roligt att se och minnas hur det såg ut en gång i tiden, och att se vad vi har "skapat".

 

 

I detta skede av renoveringen var min mage väldigt stor och det var full fart på för att få så mycket som möjligt klart innan bebisen anlände. Fyra dagar innan hennes födelse så plockade jag in de mest nödvändiga grejerna i köket, fast då saknades ännu dörrarna på skåpen :)

 

 


Kommentarer
Postat av: V.

Tänk att e je itt na langsedan e såg ut såde :O)

Fint nu !!

2011-03-25 @ 15:55:30
URL: http://vform.blogspot.com
Postat av: Erica

Ibland kan man inte fatta att man har orkat med så mycket som man har gjort och faktiskt hållit på så länge! Men tänk vad skönt när det börjar bli färdigt :) I know the feeling ;)

2011-03-27 @ 18:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0