Rosa rummet

Som i så många andra flickrum är det rosa som gäller, så även här. Finns så mycket sött i rosa så det bara blev så :) Nu är det ju ingen som "bor" här ännu så det är ganska stelt, men jag gissar att det nog hinner bli stökigt och massa grejer här ännu när hon börjar stöka på själv.

 

Arvegods:

Denna lampa hade jag i mitt rum när jag var liten så den får fortsätta hänga med. Det är en rosa lampa inne i den så det är så mysigt sken när det är mörkt.

 

Tapeterna är vita med rosa prickar och när farmor var till sverige hittade hon så passliga gardiner som är rosa med vita prickar :)

Lampan i taket beställde jag hem kring jul och även den gick i samma färger.

 

Innan var detta rum vårt sovrum, här är en bild hur det såg ut för några år sedan:

(tagen ur en lite annan vinkel)

 


Kommentarer
Postat av: V.

Såå fint, såå fint ;)

Tack för reklamen!

Farmor

2011-01-18 @ 12:52:48
Postat av: Johanna

Klart det ska vara ett rosa rum;o) Vilken fin taklampa! Varifrån har du klickat hem den?

2011-01-18 @ 20:23:54
Postat av: Ciz

Taklampan är ett riktigt fynd från en sida som tydligen slutat nu. Det var väl därför de reade bort den :) Märket är kids concept och finns lite här och där.

2011-01-19 @ 12:34:45
URL: http://tiilia.blogg.se/
Postat av: boosse

Sött! Jag som letat efter rosa gardiner m vita prickar. vet du möjligen vartifrån hon hittade dem?

2011-02-21 @ 23:33:45
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0