Knäkylning

Mitt knä mår bäst om det kyls ned lite med jämna mellanrum såhär efter operationen. Redan efter förra operationen hade jag ispåsar som jag lägger i en ficka som är gjord för att kyla knät. Denna fungerade riktigt bra, tills här om dan då den repade sönder och den ena ispåsen knappt hölls i längre.

Den är ganska tunn med jag tänkte jag kunde lappa den med ett vitt tunt "limpapper" som man bara stryker fast, så skulle den hålla lite till... sagt och gjort! Problemet var bara att detta tunna knäskydd inte var gjord för strykjärnet, så då blev det ett ännu större hål än innan!

 

Man kan se strykjärnsformen om man tittar noga!

 

Det blev helt enkelt att sy ett nytt, och det gjorde jag i ett prickit lakanstyg som fanns i syskåpet.


 

Resultatet blev riktigt bra så nu är det bara att kyla vidare!


Kommentarer
Postat av: V.

Va bra ... och snyggt dessutom!

2011-12-27 @ 13:10:22
URL: http://vform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0