Tårta

Nu har vi firat ettåringen i flera dagar och Hello Kitty var ett återkommande motiv under festen :) Hon fanns på flera av presenterna, på servetterna, kläderna och även på tårtan!

Den som känner mig vet att jag inte är så förtjust i varken matlagning eller bakning, men som tur är så gillar min mormor det! Hon bakade och gjorde grunden till tårtan, så kunde jag hjälpa till med dekorationen istället (som mormor i sin tur inte är så förtjust i...).

Ett bra teamwork resulterade i denna kaka:

 

Den ser inte bara god ut, utan den var det också :)

 

 




Kommentarer
Postat av: V & B

Den var inte bara GOD, den var SUPERFIN också ;O)

Tack för kalaset :)

2011-08-30 @ 07:22:17
URL: http://vform.blogspot.com
Postat av: Anna

Gollåt!

2011-08-30 @ 21:05:04
Postat av: Jenny

Snyggt! Marsipan va?

2011-08-31 @ 14:00:18
Postat av: Ciz

Tack :) Kitty och Ronja är av marsipan, men det bruna är någon slags kolasås.

2011-08-31 @ 19:49:21
URL: http://tiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0