Mars

Dags att vända kalenderblad nu igen, tyckte att ja nyss gjorde det!

Sportlovets första dag har jag tagit det lugnt och jag har inte så mycket inplanerat annars heller denna vecka. Skall bli skönt att hinna vila upp lite så det passar mig bra. Efter att ha kalasat i flera dagar och firat både 40- och 60-åring så behövs lite lugn också. Även OS börjar kännas i kroppen efter uppstigning 5.00 igår igen... undras hur idrottarna känner sig :)

Igår var det friluftsdag i byn också, så då passade jag på att motionera dit i regnet. Fick äta lite grillad korv och försvara fjolårets seger i tremannaskidningen. Tyvärr fick vi se oss besegrede i finalen i år, men en fin andraplats i alla fall. Och ett blått knä som bonus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0