Fondtapet

Nu saknas bara taklistor i vårt och tjejens sovrum sen är de helt färdiga. Och det är faktiskt inte oss det hänger på denna gång utan vi har väntar på leveransen av listorna. Men ingen panik, det finns nog annat att göra medan vi väntar.

Idag har jag valt kakel till wc:n på övre våningen också, men P skall komma med och godkänna det innan vi beställer. Men jag brukar nog ha sista ordet i inredningen så det borde vara klart :)

Med rubriken syftar jag på sovrummet. Jag bläddrade och bläddrade och försökte hitta en trevlig fondtapet och plötsligen så tyckte P att vi nog kunde ha en rosa tapet som jag tyckte om. Det var bara att slå till innan han hann ändra sig så nu har vi verkligen en KNALL-rosa fondtapet i sovrummet :) Undrar om vi får några söta drömmar i det rummet!

Här får ni en liten glimt av tapeten... tagen med telefonen så färgerna är inte det bästa.

 

Tror ni vi kommer att drömma sött? ;)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0