Stafettkarneval

Nu är det packat och klart, det gick mera smärtfritt än det brukar. Så långt jag kan minnas har jag alltid ogillat att packa. Spelar ingen roll om det är en veckas semester eller en helg på villan jag tycker ändå inte om det. Så nu får jag vara glad att det är klart :) Sen funderar man ju alltid tuuusen gånger "Har jag allt??". Men med ett bankkort kommer man ju långt!

Listorna med stafettlagen är också skrivna och kopierade åt alla som skall ha. Även stafettpinnar, tejp och annat viktigt är framplockat på mitt bord i lärarrummet.

Nu tror jag bestämt jag skall gå och lägga mig och försöka sova för det blir att stiga upp en god stund innan jag vaknat :)



På återhörande!

Kommentarer
Postat av: vform

Lycka till på stafettkarnevalen

o Grattis till jobbet i höst =)

V o B

2009-05-22 @ 19:25:59
URL: http://www.vform.blogspot.com
Postat av: Cia

Ja ti pack je ju äjn sak, men ti pack opp tycker ja je än värr! Lycka till!

2009-05-22 @ 20:22:53
URL: http://ceciliahenrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0