Sportlov

Känns skönt att det är sportlov och jag hoppas dagarna inte går lika fort som en vanlig arbetsvecka. Jag har inte sportat något hittills på sportlovet men idag tänkte jag åka och se när damerna spelar match i hallis. Det känns som evigheter sen jag själv spelade och det skulle vara superroligt att vara med igen... Senast jag spelade var det rinkbandy som gällde och även det skulle vara kul
.


Igår hade jag planer på att åka på fotbollsträning och vara med på ett hörn men tyvärr var det ingen träning igår, utan de hade match. Det är verkligen typiskt när jag en gång skulle åka :) Förhoppningsvis kommer det flera tillfällen.

Kommentarer
Postat av: vform

Hejsan!



Ha ett riktigt skönt sportlov!

...som dock kommer att

litet gå i arbetets tecken ;)



V.

2009-02-22 @ 15:22:56
URL: http://www.vform.blogspot.com
Postat av: Heidi

Jaa, visst är det skönt med sportlov! :) Jag tänkte åka en sväng till Vasa på onsdag (imorgon) och det blir en lunch med Erica. Om du inte har andra planer, så vore det kul att träffas! :)

2009-02-24 @ 08:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0