Photoshop

Blev lite photoshop-sugen efter en längre paus och passade på att göra ett ganska enkelt collage.

Efter vi var på bostadsmässan i sommar har jag gillat turkosa detaljer i badrummet eller WC:n. Det verkar vara vitt som är innefärgen i mångas inredning i dagens läge men jag säger nog, GE MIG FÄRG! Vit är ju naturligtvis en bra basfärg och även för en del detaljer men alltför mycket vit passar inte mig.



Då man tröttnar på turkos så tar man en annan trevlig färg och byter ut detaljerna :)




Kommentarer
Postat av: Cia

Preciiiis! :) Turkos e jättefräscht i wc!

2009-02-16 @ 17:47:49
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag å gillar "färgor", vitt e no fint å, men ja drags till "färgor". :)

2009-02-17 @ 09:48:11
Postat av: Marja

Turkost e jättefint i badrume :) speciellt ti våren!

2009-02-17 @ 15:28:10
Postat av: Tric

Vitt e en bra basfärg som du säger men sen är det klart det ska vara färger. Såg annars på stan att Sisustus In hade många turkosa badrumssaker i skyltfönstret idag...

2009-02-17 @ 16:43:36
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: A-C

Jag gillar vitt som bas men det ska absolut vara färgklickar här och där! Badrummet är ju perfekt att ha neutralt, man ska ju ändå ha det så länge, och där går det snabbt och lätt att ändra detaljerna. Jag bytte idag i lilla vessan till blått, inte min färg egentligen men går bra i ett så litet rum. Tidigare har jag haft turkos där, det gillar jag.

2009-02-19 @ 15:06:29
URL: http://strandviksvillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0