Nedräkning

Tiden har gått otroligt fort sen jullovet men ändå skall det bli superskönt med sportlov. Bara en dag kvar nu och det kommer att bli en rolig dag. Liten skidutfärd med de minsta i skolan och sedan lite sportlovsskoj med min egen klass. Hoppas bara att det inte blir så superkallt i morgon också men de har lovats varmare. Skidutfärden som vi skulle ha i tisdags slutade med att vi fick mysa med den varam saften i gymnastiksalen istället :) Men det var nog gott det också!

Vi har varit till paviljongen och spelat innebandy ikväll och nu skall jag rätta matteprov ännu innan jag tar ledigt. Men då jag är klar så skall vi gotta oss med fastlagsbulle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0