Julkort

Tillverkade julkort till klassens alla elever som jag delade ut sista skoldagen. Jag är väldigt dålig på julkortsutdelning annars så ingen annan får julkort av mig, kanske när jag blir stor skall jag börja skicka :)

Pepparkaksgubbarna är urklippta i filttyg och sedan har jag gjort knappar och ögon med vit textilfärg. Resten är av papper. När jag delade ut korten så utbrast en elev och sa: "Ha du gjort dem helt sjääälv?" Han lät så överraskad så jag tyckte att bara det var värt mödan :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Tric

Fina kort, kanske na man ska sats på ti nytt år. God Jul på er!

2009-12-22 @ 13:22:12
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fina kort. Och en härlig kommentar, det är sånt man uppskattar! Dina elever har nog en snäll lärare som delar ut julkort :)

2009-12-22 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0