Wipeout

Jag har haft en skön helg som har gått alltför snabbt. Fredagskvällen var jag på lärarfest och det var ett hellyckat fest där jag skrattade så tårarna rann :) Pigg och kry (nästan i alla fall) lördag morgon så for vi till Tuuri på shoppingdag. Det blev några fynd och speciellt Guitar Hero som vi blev frälsta i efter påskens besök hos C och D. Dessutom innehöll paketet två!! gitarrer så nu kan vi lira tillsammans också.

Lördagkväll hade vi besök och bjöd på hemlagad pizza. Den blev utsökt  om man får säga det själv fast man var kock.

Ikväll har jag varit med hettorna till fagerö och dansat afro så nu är det soffan och kaffe och wipeout som gäller. Wipeout är såå roligt att se på och dessutom skall jag vilja vara med och testa på banan själv!

(Skönt att inleda arbetsveckan och veta att det bara är fyra dagar att jobba)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag håller verkligen med - det där med fyra arbetsdagar alltså! Sååå skönt!

2009-04-27 @ 20:25:04
Postat av: Cia

Jaha så nu je paus i renoveringen tå elå? :)

2009-04-27 @ 21:51:04
URL: http://ceciliahenrika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0