Tillbaka i jobb

Dagen är avklarad och allting är tillbaka i sin ordning. Jag är fortfarande lite krasslig i rösten men det är nog påväg att återställas till det normala. Eftersom vi har haft en temadag idag så var det flera andra personer som skötte snacket idag så jag fick en bra dag!

Jag funderade lite vidare på mitt klagomål om att skaffa vikarier och det som jag skrev i mitt förra inlägg... Jag borde nog inte klaga när man i alla fall får vara sjuk och dessutom få lön för det samtidigt som man har en annan person där och sköter (åtminstone delvis) jobbet åt en :) Det finns alltid de som har det värre!

Slut på dagens tankar och nu är det snart läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0