Sjukstuga

Efter fyra dagar i jobb efter påsken hade jag nästan ingen röst kvar på fredag kväll. Jag blev förkyld och sjuk i halsen redan på påsken men för varje dag av undervisning så minskade rösten :/ Med facit i hand borde jag stannat hemma redan förra veckan men det är lätt att vara efterklok. Dessutom är det nästan lättare att åka i jobb och vara halvkrasslig än att söka vikarie, fixa planering åt vikarien och sen "ta igen" jobbet när man väl är tillbaka. Synd men sant!

Det som jag gjort i dag är kort och gott tittat på Sex and the city-filmen. Riktigt passlig lätt underhållning när man ska ta det lugnt och försöka friskna till.

Dagens bild är från lilla prinsessans dop som vi var på förra söndan :)


Små, söta händer.

Kommentarer
Postat av: vform

Åh, så söta!

...och dom känner jag igen!

Jättefin bild!



Krya på dej hälsar V.

2009-04-19 @ 21:08:56
URL: http://www.vform.blogspot.com
Postat av: Erica

Ja, inte är det lätt att va sjuk när man är lärare, så är det bara... Jag konstaterade nog det också när jag var sjuk före påsken. Hoppas du känner dig bättre snart! :)

2009-04-20 @ 20:46:34
Postat av: Erica

Ja, inte är det lätt att vara sjuk när man är lärare, så är det bara... Jag konstaterade nog det också då jag var sjuk före påsken. Hoppas du mår bättre snart! :)

2009-04-20 @ 20:51:26
Postat av: Erica

Vad dumt att det kom två inlägg! Det verkade som att det första inte kom så därför skrev jag det på nytt :)

2009-04-20 @ 20:55:36
Postat av: A-C

Men jösses vilken superfin bild av händerna!!

Så sött med ringen på fingret :)

Gett well!!

2009-04-21 @ 10:23:16
Postat av: Heidi

Jag tycker att det har varit svårt att veta när man är tillräckligt sjuk för att vara hemma!? Jag menar, så länge man står på benen, så kan man ju nästan jobba :) Men när det kommer till rösten så borde vi nog sjukskriva oss i tid. Rösten är så viktig för oss lärare!

2009-05-13 @ 07:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0