En dag kvar...

...tills vi får lite påskledigt. Skall bli skönt att få två extra dagar ledigt så det blir en långhelg! Jag har påskpyntat lite smått med söta hönor och kycklingar från cult design. Jag gillar nästan allt som finns i deras sortiment. Så snyggt och stilrent.

Dessa har jag pyntat med:

 

Den senare bilden har jag också en gul variant av, dvs. kycklingar.

Igår var jag på kanonmatch till björneborg. En riktig rysre blev det innan det var klart men oj så härlig seger det blev! I morgon fortsätter hockeykampen och då skall jag vara på plats i vasa och heja fram laget till, förhoppningsvis, en seger!



Kommentarer
Postat av: Tric

Lyckos dej som har biljetter tills imorn!

2009-04-08 @ 21:11:00
URL: http://trickalis.blogg.se/
Postat av: Eva B

GLAD PÅSK vännen!!

2009-04-11 @ 13:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0