Spöken

Idag har eleverna och jag pysslat och gjort jättefina spöken. Själv brukar jag nog inte fira halloween på något speciellt sätt men det är väldigt trevliga pyssel som hör traditionen till. Pumpor med ögon och mun och spöken och annat skrämmande är ju hur skojigt som helst. De flesta gjorde väldigt färggranna spöken så det blev mera glatt än skrämmande :)

Ikväll tycker jag att jag fått mycket smått och gott fixat. Jag har eldat, tvättat kläder och framför allt så har jag tvättat ett fönster och även bytt gardiner där. Det var extra roligt att byta gardiner eftersom jag hade ett par nya gardiner från vårt grannland i väst. det var sovrummet som fick sig lite omstylad och med ett matchande sängöverkast (som jag hade från förr) så är jag riktigt nöjd.

Skall pyssla lite med en elektronik-låda nu framför tv:n, så att jag nästa vecka kan experimentera för fulla muggar med eleverna. Både jag och eleverna är intresserade av att experimentera i fysik så då kommer vi bra överens!

Angående renoveringen så hörs det hela tiden DUNK, DUNK utifrån och så flitig som P har varit så är snart hela skorstenen ner.

Kommentarer
Postat av: Cia

Heja Paate! :)



Nepp, inga som helst planer. Var väl no bare ti va hemma i Vasa..

2008-10-30 @ 20:27:16
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0