Slut

Nu är jag riktigt slut i hela kroppen efter kvällens djupvattengymnastik. Det gick bättre förra måndagen men det berodde mest på att jag hade ett annat bälte ikväll. Det som jag hade förra gången hölls bättre på plats så då var det ju roligare. Trött i kroppen är jag ju i alla fall så det är ju huvudsaken.

Helgen var riktigt givande. Trevligt som vanligt med sällskapet i lördags och så roligt att spela sällskapsspel :) Dessutom var vi och köpte en ny/till kamera, nämligen en systemkamera. Hittills är vi väldigt nöjda men det är ett litet men... Nämligen att vi har fått fel minneskort. Det innebär att vi inte kan spara några kort innan vi inhandlat ett som passar. Har ringt till giganten idag så det kommer nog ett på posten inom kort, det var nämligen de som klåpat!

Då nya kameran är i skick skall det nog plåtas en hel del "före"-bilder så vi får jämföra sen när hela huset är klart.


Kommentarer
Postat av: Cia

Va bra om e ordna se me minneskorte så ni får buri plåt åp rektit! :)



(D tjatar fortfarand om att vi å behöver äjn...)

2008-10-06 @ 21:37:25
Postat av: Patricia

Oj, va roligt! Jag å vill ha! Väntar på na nya bilder ny tå...

2008-10-07 @ 09:20:56
URL: http://trickalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0