Avslutningarnas avslutning

Har varit på fotbollsavslutning ikväll och som vanligt tog det aaaallt för länge innan alla lagen fått sina priser. Jag genomled den i alla fall. Jag skall dessutom avsluta mitt tränarskap för denna gång, och jag kan inte veta om det blir någon fler gång... bristvara på tränare är det i alla fall. Åtminstone skall jag inte träna samma flickor mera men jag har redan fått förfrågningar om jag vill träna ett annat lag. Väldigt lockande men medaljongen har också en baksida så jag får se hur jag gör.

I morgon är det vattengymnastik som vanligt och på kvällen blir det förhoppningsvis någon god mat att lyxa till det med. på tal om mat så glömde jag åka och handla idag :/

Vi har nu börjat röja på allvar i uthuset så vi bättre skall ha rum med byggmaterial och sånt. Så nu står det traktor och vagn på gården som väntar på metallskrot och resten blir det nog en fin brasa av. Eftersom de tidigare ägarna nästan inte alls plockat ut något från uthuset så fick vi med mycket SKROT i köpet. Suck och stön att städa efter andra, men roligt att elda :) Pyromanen i mig ler!

Nu är det soffan som gäller, Ciao!

Kommentarer
Postat av: Johanna W

Nu kan man kommentera på min blogg ;) Ja va just å tog itu me problemet ;) Tack fö senast förresten! E va mycket angenämt!

2008-10-25 @ 20:58:05
URL: http://dansaikonfetti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0