Hoppsan

Det är ett tag sedan senaste inlägget, men det har inte funnits något motivation alls.

Dräneringen är nu på slutrakan, i morgon blir sista dagen för grävaren och sen är det klart. Dessutom har två killar från Kimito varit hit och borrat hålet för bergsvärmen, så det blir nästa veckas projekt. Gården är fortfarande lerig och fönsterna ser man knappt ut från men det får jag ta itu med i helgen. Förhoppningsvis så fryser det till lite snart så försvinner den värsta leran.

Annat aktuellt är att jag söker ett duschskåp som vi skulle kunna ha under renoveringstiden. Vi tänkte nämligen installera en dusch tillfälligt i vår lilla oanvända wc här på övervåningen medan vi håller på och donar i källaren. Vi fick tips om en annons i vasabladet om ett duschskåp men det var redan sålt när jag ringde, så om ni vet om något så kan ni ta kontakt :) Har dessutom satt in en annons i vasabladet så kanske det ringer någon på den.

Vi kommer precis hem från innebandy nu och ikväll gick det väldigt bra, mitt lag hade flyt på så vi vann! Nu ska jag duscha och göra mig redo för medium!

  
En bild av dörren till wc och sen en bild av hur snyggt använt wc är nu :)

Kommentarer
Postat av: Cia

Nämen finns e wc tenn å?! E je no lustiga huset hede ;)



En vecka kvar nu annars! :)

2008-11-13 @ 21:13:41
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/
Postat av: Cia

Jo ja dro slutsatsin att e va tu :)

2008-11-13 @ 21:31:04
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0