ministafettkarneval

Ikväll har jag varit på ministafettkarneval och tro det eller ej men det var inte så fasligt kallt på mosedal. Eftersom jag har en del erfarenhet från det stället hade jag ju förstås mycket kläder på mig men jag hade klarat mig bra med mindre. Konstit ställe detdär! Hur som helst gick det jättebra för mina elever, så på fredag hoppas jag att det går lika bra när det riktigt gäller. På fredag och lördag befinner jag mig på stadion i helsingfors. Skall bli roligt att åter igen åka på stafettkarneval efter att ha haft två års paus!

Igår hade vi seriematchpremiär med mina fotbollsflickor och redan i morgon har vi vår nästa match. Vi inledde med en vinst på bortaplanen så får se hur det går i morgon då.

Angående tygbiten som jag svamlade om så har det nog blivit en klänning av den. Jag blev riktigt nöjd med resultatet dessutom.

Idag fick jag samtal angående sommarjobb så nu är det fixat också. Skall vara på dagis åtminstone fem veckor i sommar och resten av tiden skall jag njuta av ledigheten och ladda upp inför höstens utmaningar :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Märkte först nu att du har en länk till min blogg. Ska länka till dig jag också :)

2008-05-21 @ 21:26:43
URL: http://hannakronlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0