Måndag

Har just ätit köttbullar och makaroner. Så nu är vi redo att åka ner till Fagerö och städa lite inför säsongen. Jag vet inte riktigt vad allt som skall göras men säker hittar man någon uppgift!

Pappa skall behöva få ett besök av saxen också... De skall kanske komma över ikväll morsan och han så kan jag klippa honom. Dessutom har mamma några blommor på övervintring hos mig och nu har de fått bladlöss. Jag tror jag har fått livet av dem med fairy-vatten men mamma skall även duscha med dundermedlet super-10. Det hjälper mot allt :)

På onsdag får jag fint besök från mina kära klasskamrater. Om de har tur så skall jag baka lite annars får de nöja sig med en skorpa ;)

Vart rinner tiden iväg föresten??
image203

Hejtå!

Kommentarer
Postat av: Cia

Jo ni e no välkomna sen i juni tå vi förhoppningsvis ha installera ås :)

2008-05-05 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0