Första maj

Igår blev det klart att jag får fortsätta jobba i Kåtnäs i höst så det känns bra! Det negativa med just det jobbet är att jag kan vara utan jobb vid julen och att jag hur som helst blir utan sommarpengar till nästa sommar. Det positiva däremot är att jag trivs jättebra i den skolan och att jag är innne i rutinerna där och att jag känner eleverna.

Förfesten igår var en av de bättre på länge. Mycket skratt och skoj blev det och det var också skönt att kunna sitta ute. På Hallis var det nog helt okej, ganska mycket folk var det. En del som jag inte träffat på länge fick jag prata med igår så det är ju trevligt!

Idag är det lugna puckar. Varmt ute men solen lyser med sin frånvaro. Har en kladdkaka i ugnen så snart skall kaffet bryggas :)

Kommentarer
Postat av: Cia

Grattis ti jobbet! Skönt att hav a klart ti höstin iaf!

2008-05-02 @ 19:32:42
Postat av: Anonym

Grattis till jobbet! Nackdelarna med ditt jobb är väl kanske sånt man får stå ut med de första åren... Skönt i alla fall att du har det klart inför hösten, resten ordnar sig säkert. Här vet jag inget ännu, men väntar med spänning.

2008-05-05 @ 07:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0