Trötter

Idag känns det som det varit en lång dag. Har varit på innebandyturnering med eleverna hela dagen och efteråt hade jag huvudvärk så det stod härliga till. Jag hann bara ta igen mig en timme efter turneringen så var det dax att åka och träna fotbollsflickorna. Väl på plats så gick det nog bra men jag var en ganska slö tränare idag! Efter träningen provade vi ut nya träningsdräkter. Ganska snygga vill jag påstå, märket var som vanligt Puma. Jag har konstaterat att hela min träningskollektion börjar bestå av puma-kläder, vilket till stor del har att göra med fotbollskläderna eftersom Kraft har ett avtal med puma och därför måste alla kläder ha det märket. Men inte mig emot för jag gillar verkligen de flesta av deras kläder.

Nu har jag duschat varmt och länge och känner mig trött.

I morgon skall jag både på fysioterapi och på vattengymnastik. Skall bli skönt som vanligt att avsluta veckan med ett bad. Dessutom kan jag för en gångs skull säga att det känns riktigt bra i knät. Det har varit bra flera dagar i sträck! Får just se då hur det känns i morgon kväll...

image188




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0