Stilla veckan

Denna vecka kallas stilla veckan om ni inte redan visste det. Det är ju påskveckan och här kommer några bilder från av några påskgrejer som jag har pyntat med.



Den sista är inte direkt påskrelaterad men den passar ändå in som en vårbild.

Igår hade jag mitt ljusparty och det gick riktigt bra. Det enda jag behövde göra var ju att koka kaffe så det var inte speciellt svårt :) Påskgrejerna på den första bilden fick jag föresten av några av besökarna på ljuspartyt.

Även i skolan har vi betonat påsken en del och i slöjden har vi virkat ägghattar. De som är på bilden har jag virkat men alla trådar är inte fästa ännu och även blommor saknas på de flesta! Men äggen blir söta ändå kan jag lova!



Idag har vi varit i parra och har haft underbart väder. Allt gick superbra och alla trivdes och hade roligt! Nu är det dax för duschen!

Kommentarer
Postat av: Paate

vilken tuff tupp! :)

2008-03-19 @ 12:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0