Nybäddat

Har konstaterat att tiden går så otroligt fort. Med aktiviteter med jämna mellanrum så går dagarna med väldig fart. Och nu är det snart påsk och sverigeresa i siktet!

Idag har jag varit på den vanliga tisdagsträningen och plötsligen var klockan tio. Har även varit flitig och tränat mina svaga muskler. Mitt högra lår är 2,5 cm tjockare än det vänstra, dvs. det vänstra låret är mycket svagare än vad jag inser. En hel del övningar har nu bevisat för mig att det är ytterst få muskler kvar... Bara att träna mera!

Dagens dilemma: Varför orkar man så sällan bädda nytt i sängen?? Den härliga känslan av att få krypa ner i en nybäddad säng är ju hur skön som helst. Ändå orkar åtminstone inte jag byta lakan så ofta som jag skulle vilja! Ikväll har jag hur som helst bäddat nytt så inatt skall jag sova som en prinsessa :)

image172
Lägger in en färsk bild av Maja, mig och P i den nybäddade sängen ;)

Nej nu får det vara slutsvamlat! Tillbaks till tv:n och Dr House.

Kommentarer
Postat av: P

Köm oåv täide e jag? ;)

2008-03-11 @ 22:10:47
Postat av: Ciz

Hande litin ti höger bräivär mieg :)

2008-03-12 @ 14:13:40
URL: http://tiilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0