Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter vår Sverigetrip. Som vanligt blir man alltid jättetrött av att resa så idag blir det nog inte så mycket gjort känns det som. Vi har haft en jättebra resa och vi har ätit så vi rullat varje dag. Varje dag har vi hunnit med en hel del shopping och på fredagen var vi också ut och gå en sväng. Efter promenaden så orkade vi äta lite till av den goda maten som vi fick :)

På båten var det fullt med rysser speciellt på hemvägen och när man är allmänt trött så är detta ett stort störningsmoment. Deras beteende stör mig även om jag inte störde mig på någon speciell händelse. Punkt!

Eftersom vi var på shopping varje dag blev det en hel del handlat också. Bland annat nya gardiner som alltid är roligt att byta när man går mot ljusare tider. Jag hittade flera riktigt billiga gardiner så då passade jag på och handlade. Även några billiga och bra scrapbooking-böcker hittade jag, så när inspirationen kommer är det bara att sätta igång och pyssla!

Här är en bild på en blus som jag köpte. Den svarta så var tyvärr slut så jag fick nöja mig med en mörk gråblå.

image184

Dessa byxor köpte jag också. Som ni ser kan man ha dem både långa och korta.
image185 image186

Hur var er påsk?


Kommentarer
Postat av: Anna

Schnyyggt!

2008-03-25 @ 16:46:53
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0