Fint väder

Vilket härligt väder man ser när man tittar ut! Solen skiner och det är lite vitt i träden! Dessutom har vi ju så mycket snö nu att nästan marken är täckt :)

Skall just bege mig iväg till skolan. Jag har sovmorgon på onsdagar men jag steg ändå upp vanlig tid. Så nu sitter jag och dricker morgonkaffe och funderar över den kommande dagen.

Ikväll skall jag till A-L och färga håret mörkare under och P skall på kokkurs. Annars är det inget annat på programmet fram till Lost, som börjar 22.00. Jag börjar verkligen vara in i mina vanliga rutiner nu efter all sjukledighet. Nu finns det inte längre någon kvällspigg tjej i vårt hus utan både katten och jag somnar i god tid på soffan varje kväll :)

Det var allt från morgonens brainstorming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0