Beslutsångest

Fick höra att det skulle vara någon bra föreläsning i stadshuset ikväll så jag nappade på och tänkte åka. Sen när jag kom hem så surfade jag lite på Urban Nyström, som föreläsaren heter, och konstaterade att jag nog inte var så intresserad. Jag fick lite intrycket av att det var ganska mycket riktat till föräldrar till ungdomar och hur de skall göra så att barnen håller sig från droger och alkohol... Känns inte så aktuellt för mig även om jag som lärare skulle kunna ha nytta av det.

Hur som helst så har jag bestämt mig för att inte åka! Istället kanske dammsugaren tittar fram en sväng, men jag skall fråga den först ifall den har lust att komma fram en runda :D

Dagens middag blir en soppa, enkelt och gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0