Vilken rysare

Ikväll har jag varit på damernas hemmamatch mot Norrvalla och det var en jättebra match. Det blev en riktigt spännande match som kraft tack och lov vann med 2-1 :)

På lördagen på tomatkarnevalen så var P och jag på en riktig shoppingtur. Minipizzor är ett måste då det är marknad och en påse åt vi upp under helgen och den andra väntar i frysen. Men det bästa inköpet var en supersnygg fotboll från Run & Go. Vi konstaterade att vi inte ägde någon fotboll och det tyckte vi verkligen att vi behövde. Ikväll har vi därför varit ute på gården och sparkat och lirat och träningen avslutades senare med bastu. En helkväll i fotbollens tecken med andra ord.

Lördagskvällen blev en helkväll i tältets tecken och det var jätteroligt både på förfesten och i tältet. För mycket av det goda blev det dock och moralen ger sig till känna nu i efterhand :/ Jag tröstar mig med att jag knappast var den enda!

På torsdag hade jag funderat att åka på skolmusikkårens show men eftersom biljetterna är slutsålda till kvällsföreställningen och jag jobbar på dagen så får det vara. Istället skall jag försöka ta mig i kragen och åka på afro dans till fagerö. Förra torsdagen glömde jag totalt bort det. Om jag över huvudtaget hänger med får vi se då men kondisen är i alla fall så dålig den kan vara :/ Och knät är en helt annan historia...

Sängen väntar så småningom för nu måste jag ju stiga upp tidigt på morgonen och jobba för ovanlighetens skull :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Näe, du e nog inte enda som moralen fungerar på ;) men sånt får man väl bjud på ibland!

Tror bestämt jag har en sak att förklar närman för de igen, men he måst vi ta öga mot öga milan oss naon gang! :) Inga hemska saker...du kan va lugn!

hoppas vi syns på torsda tå!

2008-07-08 @ 20:59:36
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0