Störtkruk

Idag har jag varit och köpt en cykelhjälm och är riktigt redo för tjejtrampet :) Får hoppas att vädret inte är helt värdelöst nu då.


Såde sir störtkrukon ut :)

Även om det är bra med hjälm så känns det nog ovant och lite smålöjligt. Ja, det känns lite pinsamt att ha på den men det är väl bara att räta på ryggen och le med min fina nya hjälm på huvudet. På tjejtrampet var det ju obligatoriskt så då är det ju en annan sak.

Nu har jag varit två dagar på dagis i övermark och många av barnen har ju växt och blivit så stora under ett år. Igår var jag lite ovan på nya stället men idag kändes rutinerna mera självklara så det var bara att köra på. Jag misstänker att tre veckor kommer att gå fort som attan!

I morgon kväll är det afro dans i byn igen men jag har inte bestämt mig ännu om jag skall åka. Jag skulle nämligen vilja åka på en aktion i finby också... beror lite på vädret och på sällskapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0