Förkyld

Har bara haft lite i halsen nu efter min förkylning som började för två veckor sedan och jag kände mig piggg och kry fram till igår kväll. Då kom det som en blixt från klar himmel och nu är jag förkyld och hängig. I morse när jag skulle stiga upp kände jag mig riktigt dåligt och efter att jag sovit dåligt under natten var jag helt slut. Men som valigt med en förkylning kändes det bättre senare på dagen men nu är det nog tungt igen. Suck!

Det var dagens tyck-synd-om-mig-inlägg!

Vad kan man annat göra en grå och regnig dg som denna?? Jo, baka kladdkaka förståss :) Passar bra så jag får trösta mig lite med något gott vädret och förkylningen till ära! Kaffet kokar som bäst.



Angående afro dansen är jag lite osäker om jag inte känner mig mycket bättre tills i morgon...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt, ja hoppas du känder de betär imåron!

2008-07-09 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0