Snöstorm

Vad gör man när vädret är som det är och man inte ens vågar sticka ut nästippen genom dörren? Jo, man ser på tv! Och vad finns på tv efter all moderninsering och digitalisering? Jo, ingenting! Alla vettiga program hackar och har ingen eller dålig sändning på grund av ovädret och digitaliseringen. Bjas också! Tilläggas kan att sveriges trean faktiskt syns bra och där visar de förståss något ring-in-och-vinn-på-vårt-omöjliga-ord-program! Därför är det datorn som gäller.

Funderar på att göra en ny cd-skiva åt mina fotistjejer som vi kan träna hårt till ikväll men jag vet inte om jag orkar. Det är lite mycket jobb kring en sån uppgift. Jag brukar nämligen klippa och klistra låtarna så att de är 40 sekunder snabb musik och 20 sekunder långsamt. Perfekt när man skall cirkelträna!

Idag har jag varit och kollat in eleverna och slöjdsalen i övermark. Ytterligare några pusselbitar föll på plats och det skall bli sååå skojigt att börja jobba. Ideérna är många och humöret är på topp! Jag vet att jag tjatar om jobbet men tilläggas kan att om man inte vill läsa så finns det ett rött kryss uppe i högra hörnet som man kan klicka på! :)

Vi ses, blåmes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0