Nya bågar

Nu är jag hemma efter dagens bravader.

Det blev två par nya glasögon som ser ut som på bilderna nedan:
image146


image147

(orka itt rediger na så ja to a direkt från näte)
Det nedre paret är jag inte så jättesäker på att de faktiskt såg ut sådär men det visar väl sig med tiden. Båda ögonen hade blivit lite sämre så jag kunde nog göra nya glasögon. Dessutom är de gamla tre år så de börjar va slitna!

I mårn skall jag vara högstadievikarie, inte nog med det... Ämnet är nämligen religion!! Jag skall alltså undervisa sex timmar utan att ha en endaste aning om någonting. Det ska bli spännande :) Jag försökte på fint vis förklara för läraren jag vikarierar att det inte direkt är mitt ämne så att stackarn inte får en chock när han kommer tillbaka!

Nu ska jag duscha bort kvällens cirkelträningssvett och sen ska jag läsa lite på Japans nationalreligion, nämligen shintoismen... Det ni!

Efter skolan skall det bli skönt med vattengymnastik och som slut på dagen skall jag på böle revy :)

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Cia

Snygga glasögon! Lycka till me religionen! :)

2008-01-18 @ 07:20:26
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0