Lugn lördag

I går var det full rulle från morgon till kväll men idag har det varit desto lugnare. Religionstimmarna gick över förväntan bra och det var riktigt skojigt att vara i högstadiet om man bara har lite överseende med ungdomarna.

Böle revyn tyckte jag var helt okej men bättre har jag definitivt sett. Vissa nummer kunde varit längre och jag tyckte även att det saknades någon riktig höjdpunkt men i det stora hela var den helt sevärd. Jag skall även åka på Närpes revyn bara de kommer igång :)

Idag har vi möblerat om i vardagsrummet och när allt var klart så tyckte vi att det var bättre som vi hade det innan. Så då var det bara att flytta tillbaks allting igen och vår ommöblering syns alltså inte någonstans. Så kan det gå ibland. Sen satte vi oss ner i det "vanliga" vardagsrummet och såg på simpsonsfilmen... Helt bra film!

För över en timme sen så skjutsade jag mamma och Pappa till Logen på julfest och även Patrik är där ikväll. Men han är på bastukväll. Kvar lämnade jag ensam med katterna och nu har jag just kört en motionsrunda på crosstrainern som Mamma köpte i torsdags i vasa. Det var roligare än motionscykeln och kändes också bättre åt knät.

image149
Nu är det duschen, soffan och skjuts som gäller resten av kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0