Kladdkaka och lillkisse

Idag var en kort skoldag så nu är det öppet program framöver igen.. Men redan idag fast jag bara varit tre dagar så kändes det skojigt då man lite kommit in i det. Jag tycker det är alltid roligare då man själv vet vad som sagts senaste lektion så att man kan spinna vidare på det. Självklart!

När skoldagen var slut så åkte mamma å jag och hämtade hem en liten kisse som skall bo i finby :) Så då gick hela eftermiddagen åt att titta på krabaten och småle :) Stora katten tog det riktigt bra, hon verkade också tycka det var skojigt att bara sitta och se på lillan!

Jag har gjort kladdkaka idag med betoning på kladd. Den var verkligt kladdig men underbart god :) Vispgrädde på och kaffe till så var man verkligen i himmelriket. Tänkt så mycket så lite kan göra!

Klockan fyra var jag på årets första vattengymnastik. Det gick över förväntan och kändes riktigt braför kropp och själ. Jag kunde göra så gott som alla övningar utan att det gjorde speciellt ont. Men nu är nog isen på...

Efter simningen var vi och hjälpte till med affärsflytten och nu när sena kvällen är här så tycker jag verkligen att jag gjort mig förtjänt av en öl. En kall och god öl!

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0