En dag som alla andra

Idag har jag inte haft något alls att göra på hela dagen men när kvällen kom har jag i alla fall hittat lite tidsfördriv.

Halv fem stövlade jag in på simhallen och idag hade jag till och med mej mitt nya simbälte. Sprang 30 minuter i vattnet men då tog det stopp. En massa jävla folk hade tydligen också bestämt sig för att simma idag och mitt knä är nog i en formsvacka nu just. E taar illt tå ja ska jier naa!

Sen har jag varit på planfördelningsmöte idag också. Jag for ju förra torsdan till näsby endast för mötets skull och vad får man höra när man väl är framme?? Jo! Att mötet är inställt! Jag hatar verkligen när informationen inte når hela vägen fram. Det som är positiv efter dagens möte är att jag i alla fall fick de tider som jag ville ha :)

Nu ska jag dega, dricka kaffe, photoshoppa och invänta medium!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0