Fina fisken

Har kommit bra igång med jobbet och nu är det bara roligt att åka på morgonen. Redan efter denhär veckan har rutinerna börjat sitta och även elevernas namn börjar komma så småningom. Eftersom jag har så många olika årskurser och dessutom i två skolor så är det en hel del namn att lära sig.

På söndag var det meningen vi skall ha träningsmatch i seinäjoki men som det ser ut nu så blir det inte av. Vi blev tillfrågade om vi ville komma dit och spela och när vi väl bestämt oss så ansåg de i seinäjoki att vi skulle betala halva avgiften för hallhyra och domare dessutom. Nej nej! Om vi lägger pengar i buss och bensin så får nog de stå för hyran och går de inte med på det så får de just vara!

Nu just ser jag fram emot morgondagens vattengymnastik. Skall bli så skönt att koppla av efter det och ta helg. Bubbelpoolen var nog en fin investering för närpes simhall. Kan inte fatta att de inte finns någon sån i vasa.

Nu ska jag börja fundera över kvällsmålet så att jag är mätt och belåten inför kvällens träning. Cirkelträning med ny och bra musik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0