Fest och friluftsdag

Nu är kinderna röda och granna efter en dag ute i friska luften. Vi har haft friluftsdag här i byn så där har vi tillbringat dagen idag. Det var ganska lite folk så det var ju trist, men vädret var skönt och passade bra med evenemanget :)

Gårdagen var fullspäckad och det var många gäster som ville vara med och fira. Allt fungerade bra och tårtorna räckte :) Jag fick många fina presenter och även en hel del pengar... så nu får jag komma på något vettigt att köpa för dem. Även presentkortet till smyckesaffären skall bli roligt att handla upp. Planerna är att jag skall köpa en ring eller örhängen, men det får vi se sen när man ser utbudet!

Nu skall jag hämta andan lite innan jag skall iväg pånytt. Har träff med hättorna ikväll så dit far denna kväll, men nu är det ju sportlov så jag hinner bra vila upp mig lite!

Hejtå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0