Julkänslor blandat med stress

Bloggen blir lidande då det finns annat att prioritera, men jag antar att de flesta känner till det.

Just nu känns det stressigt i skolan med allt julfestövas och betygfunderingar. Jag tycker nog ändå att jag har det mesta helt på klart men ändå är det fullt upp. Angående ljusen som vi stöpte i måndags så blev alla jättefina, både jag och eleverna var riktigt nöjda med resultatet. I meddeltal gjorde eleverna fyra ljus per person så det fick alla något att visa upp hemma  :)

Ikväll har vi varit och spelat innebandy och det behövdes både åt kropp och knopp. Bra för huvudet att vila lite från alla tankar och förstås även bra för fläsket att röra lite på sig :)

Nu är det bara en mysig skoldag kvar denna vecka och sen är det helg igen. Vi har julmiddag i morgon och kommer att äta gott. Dessutom har vi luciamorgon med antagligen fler lucior än tärnor så det skall bli mysigt. Det är förskolan som kommer och lussar för oss!

Tack också för alla fina kommentarer om designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0