Gott Nytt År 2009!

Hoppas året blir lika roligt som 2008. Jag tycker det varit ett händelserikt år med nästan enbart positiva upplevelser!

  • Fick min examen i januari och köpte en ny bil
  • Böjade jobba i februari
  • En skön sverigeresa stod på programmet i mars och då var också påsken
  • April bara flöt på, mycket skola som skulle bli klart innan maj
  • I maj fick jag veta att jag hade jobb på hösten, sen var det mycket i skolan. Stafettkarneval, skolutflykt och skolavslutning
  • Sommarlovet började i juni och då målade jag blått på huset. Hjälpte även till att förberede inför Mormors 70-årskalas. Sista veckan jobbade jag på Täjby dagis
  • Juli bestod av lite jobb, lite ledigt, mera husmålning och ganska mycket fotboll. Bland annat Kokkola cup och sen var det ju naturligtvis tomatkarneval. I slutet på denna månad fick vi också höra den roliga nyheten att P skall bli farbror.
  • Verklig semester i augusti då även P var lite ledig och sen började skolan. Lugn start med Britta vid min sida :)
  • I september firade jag min födelsedag och fick en ny cykel. Denna månad skrevs också pappren på för husköpet.
  • P fyller år i oktober och annars är det dränering och renovering som gällde.
  • Mera dränering i början på november och i denna månad fick vi bergsvärmen installerad. Denna månad bjöd även på en superrolig takida-konsert med övernattning i vasa.
  • December är julens månad och det märktes av både hemma och i skolan. Roligt men stressigt.
Stor framgång med knäet också så hösten har kunnat bestå av lite mera motion än vanligt. Mycket vattengymnastik, lite innebandy och även en rolig buggkurs. Skall försöka fortsätta i samma takt efter nyåret!



Ikväll blir det superpartaj på Fagerö!
/Ciz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett riktigt Gott Nytt År! önskar grannan tvärsöver.

2008-12-31 @ 12:44:27
Postat av: Johanna

Gott nytt år på er! Hoppas 2009 blir lika lyckad som 2008!



Glömmer nog inte P´s glada min då vi avslöjade om farbror-skapet:o)

2008-12-31 @ 15:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0