Välkommen...

...tillbaka till skolan. Med fin färgad text så stod det på tavlan i så gott som varje klassrum :) I  morgon kommer eleverna.

Idag började alla lärare med föreläsning på mosebacke. Vi lyssnade på en svensk dam och jag hade väldigt svårt att koncentrera mig och fick inte ut så mycket av den föreläsningen. Efter att vi ätit en god lunch på skolan så fortsatte vi till våra respektive skolor.

Eftersom jag och mina elever skall börja i ett nytt rum i skolan så gick dagen ut på att försöka få det praktiska i ordning. En tavla skruvades upp, lite skåp kom på plats och annat smått och gott. Nu är jag redo att börja på riktigt och skall verkligen ta itu med planeringen.






Kommentarer
Postat av: Heidi

Är du laddad för ett nytt läsår? :) Ska du ha egen klass iår?

2008-08-11 @ 19:00:54
Postat av: Cia

Spännand! Good luck! :)

2008-08-11 @ 20:16:46
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se/
Postat av: Ciz

Jo, nu känns det nog roligt och batterierna är laddade! Jag skall ha en egen klass, årskurs 4. Så då får man snart fundera på första föräldramötet och sånt :)

2008-08-11 @ 20:26:57
URL: http://tiilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0