e räina som himelin sku va upi

Ja det gjorde det idag när vi skulle börja med kvällens fotbollsträning. Eftersom det inte heller var så jättevarmt bestämde vi oss för att inhibera träningen så det var bara att vända om och åka hem för var och en. Detta resulterade i en ganska ledig kväll och det är ju skönt.

Funderade om jag skulle åka på afrodans ikväll också men eftersom knät inte varit så bra en tid nu så tänkte jag det var bäst att stanna hemma. Jag tränade lite här hemma istället, vilket det har blivit väldigt lite av på senaste tiden. Förhoppningsvis kommer man in i vardagliga rutiner nu när skolan är igång ch då kanske jag börjar träna lite mera... men tyvärr finns det ju alltid något att skylla på :/


Annars tycker jag att jag kommit bra igång med skolan och det känns superbra att ha en egen klass, vilket också innebär ett eget klassrum så man känner sig "hemma" någonstans. Skönt att inte behöva bära alla böcker hit och dit utan allt finns på plats. En annan sak som är härligt är att vara på endast en skola! Man är mera uppdaterad och vet vad som pågår.

Från det ena till något helt annat, nämligen gräsklippning. Nu har det ju regnat så då kan man med gott samvete låta gräsmattan växa men när det väl gäller är jag glad att jag har min nya vän peltor, dvs. hörselskydd med radio i, perfekt!



I morgon är det slättens mystik i centrum så då skall jag äventuellt åka dit och se vad som erbjuds i stan!


Hejtå!

Kommentarer
Postat av: Erica

Va roligt att höra att det har gått bra med skolstarten :)

2008-08-19 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0