Regn och stafett

Skall just bege mig till Mosebacke på årets påskstafett. Skall ha hand om tre lag från Kåtnäs skola, så det skall bli intressant. Typiskt att det skall vara sådär dåligt väder, men jag får väl lov att klä på mig ordentligt bara!

I övrigt är det nog jobbansökningen som är största bekymret just nu... Jag har fått en modell som jag kunnat ta lite ideér ifrån men det är ändå svårt tycker jag.  Men jag har nog kommit ganska långt så jag skall nog färdigställa den nu och lämna in den!

Igår hann jag med mycket och det var en lång söndag. Lite vårfina gardiner har kommit upp och så har jag fixat med annat smått i hemmet. Lördagen gick ju åt till innebandyturneringen, som var helt okej, inte så bra placering av Ps lag men annars underhållande att vara och se på!

Nu ska jag söka fram stickasockor å gummistövlar!

image191

De längst till vänster har jag :)


Kommentarer
Postat av: Cia

Mehh, tådde har ju jag å! Vita me blommor på asså. Å he va en grymt bra investering fö di ha vuri i fliti användning! Å snygg e di ju å :)

2008-04-07 @ 17:23:54
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se
Postat av: Heidi

ååå...såndee stövlar har jag åxå spanat på! :D

2008-04-08 @ 12:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0