Pyssel

Det började med att jag surfade för att hitta idéer till något fint morsdagskort som jag kan göra med eleverna... Nu har jag suttit en god stund på alla möjliga pysselsidor och blivit riktigt inspirerad! jag hittade inte direkt något bra att göra med eleverna utan det blev mest en massa annat trevligt som jag skulle kunna göra själv.

image201

Denna hittade jag på Strömsös pysselsida och tycker den skulle passa bra hos mig. Tycker plåtburkar är så söta :)

image202

Denna krans hittade jag i en butik i sverige och passade på att fotografera den. Mossa är ju ett material som jag är väl bekant med och metalltråd och filt finns också i min pysselgarderob. Bara att fixa med andra ord ifall andan faller på! Kan man ha krans på dörren på sommaren också???

I morgon har jag tre lektioner och sen är det ledigt resten av veckan. Det blir att avsluta dagen med lite vappen-fest med sång, saft och annat program. Fredagen kommer vi att arbeta in när vi skall på stafettkarneval så det känns ju ocskå skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0