Pyromaner och växthusjobb

Det är vad gårdagen bestod av. Efter att jag förstås hade varit i skolan på dagen.

Efter att ha pustat ut en stund efter skoldagen så följde jag med på lite växthusjobb på kvällen. Det är väldigt länge sen jag arbetat i något växthus så det var väl på tiden :) Jag knöt en massa snören ovanför plantorna... idag kom plantorna och då skulle snören vara på plats!

Efter växthuspasset lekte vi pyromaner och eldade allt vi fick tag på. Det blev en riktigt vårstädning och en fin brasa. Det är en fascinerande sak dendär elden... men ingenting att leka med naturligtvis!

Klockan är redan åtta och duschen är ett måste. Sen är det medium och sängen kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0