Loppis igår- städning idag

Vikingamiddagen och även hela lördagen var jättelyckad och superrolig! Så härligt att träffa gänget igen och bara vara och snacka skit hela dagen! Som vanligt blev det mycket skolsnack men det är ju förståeligt med ett gäng lärare :)

Igår var P och jag i vasa lite här och där. Eftersom det var jättelite ställen som hade öppet passade vi på att gå på loppis. Jag fyndade nya blomkrukor så nu har jag planterat om en del av mina växter och har det fint i köksfönstret, fast det var på loppis så var de oanvända. På ett annat loppiställe så hittade vi dessa trevliga plåtburkar som jag tyckte jag behövde ha!

image197
Musse och Kalle plåtburkar (svåra att fotografera...)

image198
Nya krukor

image199
Ämbare som jag köpte på mässan

image200
Gardiner som jag inhandlade i Strängnäs över påsk

Ikväll har vi räfsat på Fagerö och rustat upp stället lite inför säsongsöppningen!
Det var allt ifrån detta uppdateringstillfälle!

Kommentarer
Postat av: C A Z Z I S

Rösta i modell-duellen i mitt senaste inlägg!! :)

2008-04-28 @ 20:25:55
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: Anna

Fina grejer! Tyckt speciellt mytchy om musse å kalle burkan!

2008-04-29 @ 14:32:33
URL: http://jordgubbenanna.blogg.se
Postat av: Cia

Jättemysiga grejer! Min favorit va vita krukorna!

2008-04-29 @ 20:24:57
URL: http://ceciliahenrika.blogg.se
Postat av: Heidi

Jag är också i behov av nya kroukor. Kanske man borde ta en sväng via loppis nån dag! :) Fina fynd du gjort!

2008-05-01 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0